Tuesday, April 13, 2010

konflik dalaman










just for you sayang





Aku baru cakap sikit,die dah tersentap.
Yang die sentapkan aku banyak
kali tak pe plak.Aku kecewa dengan sikap
die yang tak ade usaha
untuk dapatkan aku.
Aku ingat die nak cakap ape-ape.
Tapi tak and ayat die simple gile 'Terima die seadanya'.
What da hell!!!! Kecewa gile kot.
Kalau die kat depan aku,aku nak cubit die geram-geram.
Lepas kejadian semalam,
aku kol die banyak kali,tapi die tak angkat.
Tak pe,aku maafkan die.
Maybe die dah tido.
Yela penat gayot ngan pempuan lain.
Pagi tadi bile aku text die,dia tak reply.
Bile aku kol,die tak angkat lagi.Takpelah..
Aku tengah cube buang ego aku.
Tapi kalau same-same ego camne??
Boleh bertahan ke percintaan itu kalau masing-masing mempunyai ego yang kuat?






No comments:

Post a Comment