Thursday, March 25, 2010

pedih





aku rase marah dan sedih bile nampak gambar diorang bersama...
konon-konon best couple la..
PEDIH gile..
Menitik air mata aku bile tengok gambar tue..
paling tragis bile tangan diorang bertindih.
mula-mula aku nak letak gambar tu dalam blog aku ni,,
pas tu tak jadilah
wat sakit hati aku je,,
die ingat aku ni ape??
tunggul kayu yang tak tahu erti sedih?
ops,,aku terlupa..siapalah aku ni kan..
orang ketiga yang menghalang hubungan cinta diorang..
aku rase macam nak tarik diri dari percintaan ini.....




Di kala sepi ini
Hatiku terluka lagi
Engkau telah mendustai
Sebuah janji
Oh tak pernah ku menduga
Engkau curang dalam cinta
Budimu yang seindah dulu
Hiasan cuma
Mengapa aku
Dipersalahkan
Mengapa tidak oh dirimu
Kekasihku...






No comments:

Post a Comment