Saturday, February 9, 2013

Gadjet..


Assalamualaikum,,



Ewah,sejak ade smartphone ni aku duk online gune phone je.Jakun tol kan.Dah lame aku tak bukak laptop.Tetibe terbuka hati nak online gune laptop.Dengan gembira aku bukak google chrome.Tapi apsal lembab sangat ni.Kejap ok,kejap tak.Ni yang buat darah aku menyirap ni.

Ibarat tikus membaiki labu,aku pon main tibai je tukar setting internet.Then terus tak boleh nak main tenet.Dek terlalu marah.terus shut down laptop and baring atas kerusi sambil layan Veer Zaara.Rase terdetik jugak nak beli laptop baru.Tapi what is the point to get the new lappy kan??Nak kata buat assignment,memang tak la kan.

Tetibe teringat plak kat tab.Hampir terlupe yang aku ade tab!!OMG,I sudah tuek!!.Tab tu terbiar je kat tepi tv sebab bateri dah abis and malas nak charge.Walaupun ade banyak gadjet,tapi aku lebih selesa online guna laptop.Sangat selesa dan menyenangkan.

Lappy,,please be good to me.Please,,please,,please

No comments:

Post a Comment