Monday, December 3, 2012

Adik baru!!!


Assalamualaikum,,

Hari Isnin yang membahagiakan..Hahahaha,,of coz la bahagia sebab duk kat rumah.Yehaaa!!!Last weekend berjalan sakan aku.Last-last weekend dah turun KL,and last weekend pun turun KL lagi.Kesian my red baby sebab duk berjalan je kan.

Aku gerak pergi KL hari Sabtu pagi.Before gerak sempat lagi vacuum kereta sebab teruk sangat.Berpasir dan kotor!!Berpeluh jugak la.Then sarapan,pastu baru gerak.Lupe pulak nak bagitau tujuan aku pergi KL.First nak tengok adik baru kat Bangi and second nak attend wedding member kat Ampang.Sebelum nak pergi tengok baby,aku singgah "homestay" kat Sepang.Pas mandi and wangi2,aku gerak pergi Bangi dalam kol 5 lebih.Hujan rintik yang sangat lebat memang membantutkan penglihatan aku.

Aku sangat teruja uoollllsss bile nampak baby.Ni baby best fren aku,meramgkap roomate and homeroom aku mase kat Balik Pulau dulu.Baby ni tak cukup bulan,so die kecik je.Tapi its ok as long as baby ni sihat.Tengok je baby ni spontan aku cakap kat Wan "sebiji muke bapak die"..Muncung je member aku ni.

Lame gak aku main dengan baby nie.Alamak,dah dekat Maghrib,aku kene chow cepat ni.Ye la,kan ade baby dalam rumah,so tak berape baik untuk keluar masuk time tu.Before balik mak Wan suruh jamah sikit makanan.Mak die ade la hidangkan teh dengan kek.Rupa-rupanya mak die siap tempah mee untuk aku dengan Syerie.Tapi mee tu tak siap lagi.Sori makcik sebab tak dapat tunggu lame.Mak die siap bekalkan aku 2 biji durian.Fuhhh..semerbak kerate aku bau durian.
























Time ni kitorang pakai cantik-cantik sebab lepas ni terus nak pergi weding member kat Hotel Flamingo,Ampang.Sepanjang jalan hujan je,pastu dah la aku tak familiar dengan jalan kat KL.Kitorng berpndukan GPS je.Tapi GPS pon bukannye betul sangat pun.Bayangkan kan,hotel tu dah sebelah kitorang,tapi tak de jalan masuk.Memang hangin je.At first,kitorang dah give up.Tapi kena kuat semangat sebab sikit je lagi.Sejam jugak la mencari tempat tu balik.


At last.dekat kol 9.00 mlm gak la kitorang sampai.Pengantin pon baru sampai je, and memang so nice.Tak yah tunggu lame-lame dalam dewan tu.Tak ramai pon member time sekolah yang datang.Tapi sempat gak la kitorang ambik gambar.Majlis habis dalam kol 11 lebih.Then terus gerak balik pergi Sepang.













































No comments:

Post a Comment