Friday, December 14, 2012

Farewell Party


Assalamualaikum,,

Tanggal 12.12.12 seorang lagi officemate mengangkat kaki keluar dari Lereno.Uuuwaaaa,sedihnye.Semakin berkuarng la gadis-gadis kat kilang.Disebabkan faktor percintaan jarak jauh,tu yang menyebabkan beliau berhenti.Ye la,sorang kat Perak dan sorang lagi kat Johor.Kan jauh tu.Tambahan pulak beliau tengah sarat mengandungkan anak sulung.Of cos la nak suami berada di sisi kan.

Kitorang sempat beli hamper je.Member chemist beliau pun beli hamper gak.Nak tiru kitorang la tu.Owh,lagi satu,sepatutnye kitorang yang belanje beliau makan,ni terbalik,beliau pulak yang belanja satu kilang makan.Beliau ade jugak bagi cenderahati kat kitorang.Aku dapat kad dengan kerongsang tudung.Baik kan beliau?Beliau tempah nasi tomato dengan putu buluh.Bos belanja KFC.Alhamdulillah,rezeki di waktu petang.




Di Lobby.Bacaan doa selamat






Chemist




Di kala aku tengah mengupdate blog,tibe-tibe abah tanye "kakyu,ade nampak charger abah?" Dengan selambernye aku jawab "mane ade nampak".Jenuh jugak la abah cari charger henpon.Aku buat tak tau je la.Aku rase abah dah fedup,then die masuk alam bilik aku dan terus meninjau-ninjau almari aku.Abah "ni charger sape pulak ni?".Aku "eh jap,tu kakyu punye.Patut la charger ni pendek".Dengan muke bengang,abah pun keluar dari bilik aku.Sori abah.Kakyu mengantuk.








No comments:

Post a Comment