Friday, November 30, 2012

Awal pagi jumaat




Assalamualaikum..

Selamat pagi uollsss.

Pagi ni aku saya nak bercerita sikit tentang awal pagi tadi.Waktu kejadian lebih kurang pukul 3 pagi.Mase tengah seronok tido,saya dibuai mimpi yang seram.Saya rase macam di super saiya kan oleh seekor makhluk.Saya dah gak yang saya ni kena kacau dengan setan.Bilik saya memang hot spot dan memang dijadikan tempat persinggahan setan-setan.Saya pon tak tau kenape.Entah ape yang best sangat dalam bilik saya tu.


Dengan kuasa kalimah-kalimah suci Allah,akhirnya saya dilepaskan oleh setan durjana tu.Rase macam mimpi,tapi sebenarnya betul.Macam biase la,saya akan berlari tido di ruang tamu.Saya nampak abah pon ade kat depan.Tak pasti sama ada abah baru balik ke ape ke.Status tidak diketahui. Abah: "Ko kenape ni kakyu?".Saya:"Kena tindih".Abah:"tu la sebelum tido,bace-bace sikit".Suara abah semakin sayup-sayup kedengaran.Tak tau ape yang abah bebelkan sebab saya tertidur.Tetibe saya dengar abah macam nak cakap,tapi tak boleh nak cakap.Sah abah pon dah kena.Saya : "Abah!!!!".Terus terkeluar kalimah-kalimah suci dari mulut abah.Keadaan abah time tu adalah separuh sedar.


Then abah membebel.Abah: "Mane adi dengan hafiz ni.Tak reti-reti nak balik.Keluar masuk keluar masuk,tu yang bawak benda tu balik tu".Saya diam je sebab mengantuk punya pasal.Dalam pukul 4.30 pagi,saya pun masuk dalam bilik.


Pagi tadi saya cerita kes yang berlaku kat mak.Mak bantai gelak.Saya pon nak tergelak gak.Kelakar campur seram..












No comments:

Post a Comment