Saturday, November 3, 2012

Paku Dulang Paku Serpih....



Baru-baru ni aku ade beli mask. Tak ingat ape name die. So,semalam aku try tenyeh mask tu kat muka aku.Bile aku keluar bilik, abah terkejut beruk tengok muka aku. "Ape ko bubuh kat muke ko tu? Dah macam Batman" Nak tersembur air liur aku bile abah cakap macam tu.



Tadaaa.. Ni la die rupe lepas tenyeh mask kat muke




Back to the tittle, tujuan aku beli mask ni saje je la nak main try-try (boleh ke perkataan macam ni??). Aku beli online, and penjual tu cakap tak kisah nak beli berape pon. Aku nak beli 2 paket je pon, kang beli banyak-banyak abis muke aku. Dah la hodoh, nanti bertambah hodoh pulak. Kami pon berjanji nak jumpe di sekian sekian,, pukul sekian sekian.. Mase aku sampai kat tempat yang dijanjikan, aku tengok AKAK tu naik moto je, dah la hari nak hujan."Akak bawak berape".."Adik nak berape?" (aik, aku tanye die, die tanye aku balik).."Bagi saya 5 paket la, sebab macam alang-alang je nak beli 2 paket". Aku sebenarnye kesian kat AKAK tu. Saja nak bagi laku barang die. Sungguh baik hati aku ni (puji diri sendiri).


Sampai je rumah, aku campak je mask tu dalam bekas make up aku."Nanti-nanti la pakai..".Macam biase, aktiviti sebelum tido adalah meng'on9' kan diri. Apalagi, FB la kan."Aik,ade mesej la. Sape yang pm kat aku ni??"..Bukak-bukak, hambik kau...."salam adik.. klu akk sugest adik mkn ibu collagen + vit c utk kecantikan kulit n dalaman adik nk x... hrga pn berpatutan..coz akk npk muka ada bermasalh jerwat juga..." Fuhh,, memang berangin la aku.


Akak, kalau muke akak cantik, bersih, halus serta mulus, saya tak kisah akak cakap camtu. Ni tak, muke aku seribu kali lebih flawlesssss dari muke ko!!!!.Memang ni la first time and last time aku jadi customer die!!!! 







No comments:

Post a Comment