Sunday, August 12, 2012

Raya Oh Raya


Next week raya!! Sangat cepat masa berlalu.Selamat tinggal Ramadhan dan selamat datang Syawal.Sepanjang raye ni,boleh dikatakan setiap minggu aku pergi ronda-ronda uptown.Tengok keadaan sekitar sama ada dalam keadaan terkawal atau tak (hahahaha..berangan nak jadi peronda).

Sepanjang rondaan aku tu,satu barang pon aku tak beli.Tak ade benda yang menarik hati aku.Tak tau la raye ni nak pakai baju ape.Semua baju yang aku nampak semua nampak biase jek.Mungkin mood raye tak sampai lagi kot.


Konfem malam raye nanti baru eksited nak pergi cari baju dan konfem banayak saiz abis.Pastu baru nak kelam kabut.Tapi mak aku dah janji nak jahit baju raye untuk aku.Kasut dah beli.Beli dah lame tapi tak pernah pakai lagi.Tak pon belasah je kasut adik aku.Tudung pon belasah tudung die jugak.


Duit raye semua deh setel.Dapat tukar duit singgit je.Duit 5 hinggit dengan 10 hinggit dah abis.Sampul duit yang bank bagi tak cukup la.Sampul duit cari next week.



my money

No comments:

Post a Comment