Monday, August 6, 2012

New Stuff



Dengan semangat yang terlebih,aku pergi shopping kt Guardian (shopping ke?)Alamak,macam-macam krim ade sampai tak tau nak pilih nak mane.Sampaikan brand yang aku tak pernah dengar pon ade dijual kt sini.


Lepas setengah jam dok belek,akhirnye aku jumpe ape yang aku nak.Aku just beli je sebab murah (kedekut gile).Mmm,not bad..Ok la dengan harganye.Bak kate pepatah alah membeli,menang memakai kan.

Tapi sebenarnye jauh di sudut kecil aku nie,rase menyampah pulak dengan rambut kerinting nie.Gatal lagi nak buat.Tapi nasib baik aku tak buat sehari sebelum raye.Kalau tak,boleh nangis bile mengenangkan nasib rambut nie


Krim ini telah mengurang kekembangan rambut aku..



p/s: "Saya menyarankan anda semua untuk ke blog baru AlongFina di alongfina.blogspot.com untuk menyertai contest Top-up RM10 Kepada 3 Orang Follower Bertuah." 







No comments:

Post a Comment