Tuesday, December 13, 2011

Tak nak Kerja


Alhamdulillah,rezeki semakin melimpah ruah.Tak sabar nak stat keje baru nex year.(ayat poyo jek).Bos aku yang sekarang ni suke cari pasal,tu la sebab aku cari keje lain.Pas krismas ni tamatlah perkhidmatan aku kat company nie.

Krismas ni aku xde plan pape pon.Rasenye duk umah je kot.Tengok katon je la.Krismas ni banyak cerita best yang akan dihidangkan untuk semua rakyat jelata.Terpulang sama ade korang nak tengok ataupun tak..

Lately ni aku mengidam nak makan prosperity beger.Tapi tak dapat2 lagi.(daripada aku beli prosperity,baik aku beli oblong je)..Hahahaha.Tapi kepuasannye berbeza.Sumpah aku kepingin nak makan.Tengok la,balik kerja karang singgah MCD.

Bulan ni aku dapat gaji buta je.Bos aku pergi outstation seminggu.Esok baru balik.Next week die nak pergi holiday kat Taiwan dengan family die.So maknanye,dalam this month,beberapa kali je aku tengok muke die.Bahagianya rase.

Kite kalau kerja tak ikhlas,pastu keje tak best,tu yang menyebabkan rasa malas je nak pergi kerja.Rase menyampah je.Kalau suasana kat opis best,laju je nak pergi kerja.Ni sebelum bangun pagi,mesti aku dah terbayang muke + perangai bos yang macam sial tu.Sakit kepala siot.

Tak sabar nak cabut dari sini....


No comments:

Post a Comment