Sunday, December 11, 2011

Movie : Ombak Rindu


Tarikh : 5 Dicember 2011
Lokasi : Sitiawan

Kawan : Tengah buat ape?
Aku : Tengah keje la.Ni kat mane?
Kawan :Kat Lumut la.Jumpe jom..
Aku : Jumpe pas balik keje la.Tengok movie nak tak?Cite Ombak Rindu.
Kawan : Ok


Tepat pukul 5,kelam kabut aku bergegas untuk pulang.Excited nak tengok ombak rindu.Lepas bersiap,terus gerak pergi Sitiawan.(macam jauh je.padahal dekat je).Cerite mula pukul 7.20.(orang sibuk solat,aku sibuk tengok movie.Astaghfirullah).Hari tu aku tengok ramai golongan wanita yang mengandung tengok cerita ni.


Macam biase la,pop corn mesti ade.Sambil tengok movie,sambil makan.Memang tak boleh focus la kan.Bile pop corn dah habis,baru aku boleh focus.


Cerita ni memang sedih.Tapi tak de la aku nak menangis sepanjang tengok cerita ni.Ada setengah-setengah part je yang boleh buat air mata bergenang.(bukan melimpah).Orang sebelah aku,dari mula aku dah dengar sok sek (hingus).Tak kan sepanjang cerita tu die nangis.Aku pun tak sure same ade die menangis atau selsema.Berbaloi la tengok cerita ni.(member aku belanje)





1 comment: