Wednesday, December 21, 2011

NEW PLACE




Alhamdulillah,rezeki ALLAH..rezeki Allah ade di mana-mana.
Yang penting kite kene usaha dan ikhtiar.Jangan duduk 
lenggang kangkong,pastu 
nak rezeki lebih.Usaha is important.

Akhirnya,,,kini pasti!!! (irama lagu Anita Sarawak).Konfem aku 
dah dapat kerja kat situ.Sekarang aku dah dapat 2 offer.
So aku terpaksa reject 1 offer sebab gaji yang dia bg sikit 
sangat.Pastu sabtu kene keje.Tu yang lemah sikit tu.
Sorry LBLS ENGINEERING...

Ini adalah gambar office baru aku..







Sabtu tak payah keje.Memang best.Dah 
lame aku nantikan saat macam nie.Owh lagi
 satu,company ni sangat dekat dengan tempat
 keje Tuan Abah + adik aku.
Yang bezanya cuma waktu keje kami.
Abah + Fami masuk keje kol 8 pagi.Aku masuk kol 9 pagi.Lepas ni aku 
kene rajin.Company baru,semangat pun baru.






No comments:

Post a Comment