Tuesday, December 20, 2011

Problem, rezeki



PROBLEM

Lagi aku eksited nak berenti,lagi menyampah aku rase stay kat office nie.Ini la pengalaman paling teruk setelah aku menempuh alam pekerjaan.Bos macam haram jadah pergi holiday.Bile kol tak jawab,bile sms tak nak reply.Lantak ko la bos.

Aku pekerja je.Yang aku tau,27/12 ni,last day aku kat sini.Lepas dapat gaji,aku nak cabut.Maka terputuslah hubungan aku dengan company nie.Yeay...

REZEKI

Semalam baru dapat kol dari satu company minyak."cik idayu,esok boleh tak datang untuk second interview?".
"Boleh" (dengan nada yang sangat riang).Alhamdulillah.Ya Allah,permudahkanlah urusan aku untuk pergi interview hari ni.Amin ya rabbal 'alamin.

Setiap apa yang telah ditetapkan oleh Allah ada hikmahnya.Setiap perkara yang berlaku mengajar kita supaya lebih berhati-hati dan jadikan ianya sebagai pengajaran agar ia tidak berulang di masa akan datang.(tazkirah untuk hari ini)



No comments:

Post a Comment