Monday, October 24, 2011

sabung-menyabung



Hujan sangat lebat di sini.Beserta guruh dan kilat sabung menyabung.Makanya,tivi pon terpaka ditutup.Alasannya adalah takot meletop.Hujan-hujan ni makam meggi pon sedap.Hampir setengah tahun aku tak menjamah meggi.

Aku tengah mentransfer cite nasi lemak untuk dimasukkan ke notebook bos aku.Macam samdol betol la bos aku.Bodoh tahap anjing.Nak transfer benda senang tu pon tak tau.Menyusahkan aku.Siap suruh aku baak balik notebook die.

Suasana di rumah sangat sunyi.Al maklum la tivi tak dapat di bukak.Aku beremankan emak yang tengah bace paper.Entah paper tahun bile yang mak aku bace.Saje je nak ilangkan boring,tu yang main bace je paper tahun bile.

Kuat gile guruh sampai menggegarkan pintu rumah.Nasib baik rumah batu.Kalau rumah papan,dah roboh gamaknye rumah parents aku nie.


No comments:

Post a Comment