Thursday, October 27, 2011

Burung marah??





Entry kali ni aku nak cerite pasal angry bird.Dulu aku selalu nampak kat facebook pasal angry bird.Apa yang penting,aku memang tak berminat dan tak ambik peduli pasal game kat facebook (sebenarnye tak reti nak main.tu yang tak ambik port).Langsung aku tak minat kat angry bird ni.

Sampai la satu hari aku bukak laptop adik aku.Baru-baru ni je aku berkesempatan bukak laptop die sebab die balik cuti sem.Aku usik laptop die sebab aku nak cari game yang best.Sekali nampak ade game angry bird."woi zati,game ape nie?dulu orang suke sangat main game ni.".."ish ko ni.Dah lame dah game ni.Slow la."..Sambil ketawa besar,"Baru ko tau ke aku slow?"..

Sekarang orang dah tak layan dah game nie.Tapi aku baru terhegeh-hegeh dok layan game nie.Best jugak game nie.Dah jadi ketagih dah aku main game nie.What a shame!!

Maaf la dalam pic yang aku selitkan ade gambar babi..Binatang yang menjijikkan.



No comments:

Post a Comment