Sunday, October 23, 2011

luxury car



Aku pergi kerja naik kereta.Aku park dalam kawasan masjid.So untuk sampai ke office,aku perlu melintas jalan yang sangat sesak.Punca utama aku tak nak perk kereta depan office sebab kene letak kad parking (gile kedekut).

Ala,ramai je orang park dalam kawasan masjid tu.Antaranya pekerja CIMB dengan LHDN.Selama aku park kete kat area masjid,aku nampak banyak kete mewah yang park dalam tu.Especially time solat,banyak gile kete mewah kat dalam tu.Kesimpulannya,Allah tidak pernah melupakan hambanya yang sentiasa "amar ma'ruf nahi mungkar".

Terasa insaf di situ.Aku sebagai hamba Allah perlu sentiasa bersyukur dengan apa yang telah dikurniakan.Setiap apa yang berlaku ada hikmah di sebaliknya.Jangan sesekali mengeluh.Aku perlu berusaha dengan lebih kuat untuk dapatkan kehidupan yang lebih selesa dan stabil.

Baru aku perasan,dah lama aku tak berblog sambil meletak picture.Dulu kerap gak letak pic.Now dah malas..




No comments:

Post a Comment