Thursday, October 6, 2011

Pompuan Bangsat


Tetibe aku teringat pengalaman keje aku kat ETAK (tanpa segan silu aku nak mention nama company ni).Tiap pagi nak pergi opis mesti aku rase down gile.Rase malas je nak mengadap muke auty yang kerepot tu.

Hari-hari kene marah.Kene kerah tenaga.Aku tak pernah balik on time.Time bulan puase pon aku kene balik cam biase.Makin lewat ade la.Time cuti umum,kitorang kene keje.Gaji tak triple pon.Mane boleh cam tu kan??

Si tua tu memang kecoh.Ade je benda yang tak kene pada mata dia.Aku macam tak boelh terima yang seorang guru besar berperangai macam tu.Cine bodoh!!!

Aku tak penah jumpe cine bangsat macam tu.Last2 aku buat keputusan drastik dengan chow dari neraka jahanam tu.Aku cuti raye 29 hb.Tapi raye ke-3 dah kene keje.Aku pon ambik kesempatan dengan bercuti teros.Duit semua aku dh ambik.So tak rugi pon.Bile aku tak datang keje,sibuk nak cari aku.Nak suruh aku keje sane la tu!!!!Tak hingin pon.Pastu pencacai dia siap mesej tanye "kenape nak berenti?ade problem ke?" Memang jahanam la kan...

Last2 3 orang berenti sekali gus.Memang bagos.So tak rugi kalau berenti.


2 comments: