Tuesday, December 28, 2010

Tak tahu tittle...

Semalam satu hari kat opis aku rase cam nak mengamuk.On the way balik rumah,aku drive cam gile babi!!!!!Ade je yang tak kene.Memang bosan betul kerja.Aku nak duk rumah,then bulan-bulan ade orang bagi duit.Contohnye adalah mak aku.Duk rumah je.Bulan-bulan dapat duit.Gaji yang aku dapat langsung tak setanding dengan duit yang mak aku dapat tiap-tiap bulan.

Bile la agaknye mase aku pulak.Lagi beberapa hari je nak nak masuk ke Tahun Baru.Plan untuk Tahun Baru ni,family kitorang nak pergi mandi air panas dekat Baling Kedah.Nak pergi camping kat sane.Tapi tak sure jadi pergi ke tak.Entah la...

Esok mak dengan abah nak pergi antar adik aku kat UiTM jengka,Pahang.Alhamdulillah,lagi sorang adik aku menjejakkan kaki ke UiTM.UiTM di hatiku.hehehehehe.Aku cam nak ikut.Tapi....tunggu dan lihat je la,either aku ikut ke tak.....

No comments:

Post a Comment