Friday, December 10, 2010

Maal Hijrah di Cameron...T_T

Aku pon dah tak ingat ini kali ke berape kitorang pergi Cameron.
Gambar yang aku ambik pon banyak kat tempat yang sama.

Dah tak tau nak pergi sane.Kitorang seronok tido dekat sane je.
Biase la,cuaca die sejuk sikit berbanding kalau berada di kawasan rumah aku yang hangat dan panas macam HOT FM (poyo jek).

Mase kat Cameron,kitorang menginap dekat Desa Athurium Apartment.
Kat sini memang sejuk sebab apartment di berada di kawasan gaung.
Udara yang sejuk terlepung dekat kawasan ni.

Kat sini aku letak la sikit gambar aku time kat cameron






Desa Athurium Apartment





Honey Lemon Tea (tak sedap lansung!!!)





Bharat Plantations





Ape yang sedang aku lakukan nie??


p/s: aku letak sikit je gambar.Malas nak letak banyak-banyak.


No comments:

Post a Comment