Thursday, December 2, 2010

Dah Tiba Masa..

Hari ni 2 Decenber 2010.Gaji pon dah masuk.Apa lagi yek..PTPTN dah bayar.Visa tek setel lagi.Baju dengan beg tak beli lagi.Bile time gaji,ni yang aku sibukkan.

Apa-apa pun,aku tengah menunggu hari jek nie.Terima kasih pakcik sebab dah sejukkan hati aku.Banyak nasihat yang aku dapat dari pakcik.Pakcik cakap "setiap kesabaran dan kesetiaan Allah akan gantikan dengan kebahagiaan dan kegembiraan".Aku percaya dengan kata-kata pakcik.

Sepatutnya dari dulu lagi aku lepaskan dia.Padahal dah jelas2 aku bukan milik dia dan dia bukan milik aku..Kini dah tiba masenya aku lepaskan dia dengan rela dan sepenuh hati aku.Apa-apa pun,aku mintak maaf sebab aku dah banyak bebankan dia.

Hidup mesti diteruskan.Mungkin ada hikmat di atas semua yang dah terjadi.

No comments:

Post a Comment