Thursday, December 16, 2010

Bad Day

Malas betol aku nak bangun pergi keje.Henpon buruk aku dah bising dengan bunyi alarm aku.Ala,dah pukul 8 ke?? Ish,cepatnye.(ngomel aku dalam hati).Snooze..snooze..Bongok punye henpon buruk bising jek.Seburuk-buruk henpon aku nie,banyak dah jase die taburkan pada aku.Antaranye merapatkan hubungan aku dengan kekasih aku.Hehehehe...

Dengan malasnye,aku bersiap nak pergi mencari rezeki untuk sesuap nasik.Perkara pertama yang aku buat bile sampai opis adalah FB. Hehehehehe..Sori bos.Lepas 2 3 jam main FB,baru aku buat keje aku yang tak pernah siap tu.Dalam-dalam tengah wat keje,hujan turun selebat-lebatnye.Bestnye kalau dapat pisang goreng panas,lepas tu tido.Fuhh,memang best.

Tengah kusyuk buat keje,tetibe,kaki aku tersepak laci.Adoi!!!sakitnye.Kan dah berdarah.Aku kalau bab darah memang lemah.Sakitnye sampai ke dalam tulang hitam.(aiceh ayat aku memang tak boleh blah)





Nak drive laju2 pon tak boleh.Pelan jek.Lagipon ujan lebat.Sampai rumah,aku terus tunjuk kat mak kaki aku yang luke tu.Mengade-ngade betol aku nie.Padahal luke kecik jek.

Ujan sampai sekarang tak berenti-renti.Mate aku dah tak tahan nie.Ok lah.Da~

No comments:

Post a Comment