Thursday, August 15, 2019

Percutian ke Melbourne - Part 1

Melbourne

Assalamualaikum..

18/1/2019 - Travel partner aku tiba-tiba wasap ajak pergi melbourne. Ko rase tak ape yang aku rase. Aku rase macam nak melompat. Aku as usual memang pantang diajak. So secara spontan aku iye kan aje.

So bermula la aktiviti research cari tiket,hotel dgn transport. Flight kitorang 14/8 malam. Bile dah ade tiket flight and everything baru kite cari tempat ape yg best kt melbourne.

As usual, kitorang akan google tempat ape yang best untuk dilawati,shopping dan makan. Itinerary semua dah ada. Dah nak dekat hujung- hujung baru kita akan plan. Ye la sebab eksited nak travel kan.

Owh ye, lagi satu nak inform. Kita akan cari tiket flight dulu, then duit belanja kat sana akan pikir kemudian sebab tiket tu adalah lonjakan paradigma untuk ko mengumpul duit nak pergi travel. Kalau dah ada duit baru nak pergi travel, memang ko takkan travel sampai bila-bila. 

Ok nanti sambung lain. So ada lagi 2 minggu nak pergi Melbourne. Melbourne mu tunggu aku datang!!!!


SILA KLIK LINK KAT BAWAH NI


SHOPPING DI MELBOURNE


PERCUTIAN KE MELBOURNE - DAY 1

PERCUTIAN KE MELBOURNE - DAY 2

PERCUTIAN KE MELBOURNE - DAY 3

PERCUTIAN KE MELBOURNE - DAY 4

PERCUTIAN KE MELBOURNE - DAY 5











No comments:

Post a Comment