Tuesday, April 16, 2013

Selepas 3 tahun...

Assalamualaikum,,

Tajuk entry tak boleh blah.Ape yang selepas 3 tahunnye??Selepas 3 tahun baru nak format laptop.Baru terbukak hati.Bukannya apa,malu la nak hantar laptop pergi servis sebab keadaan laptop aku ni menyedihkan.Nak beli baru,rase rugi la pulak kan..Aku pon bukannye pakai sangat laptop ni.Ewah,,terbelagak la pulak kan.

Lepas aku remove mane-mane picture yang tidak sepatutnye wujud,aku dengan rela bagi laptop aku kt Mirul.Aku cakap kat die buat-buat tak nampak je la ape benda yang ade dalam laptop aku ni.Die main angguk je kepala.Tak tau la kan.Budak lelaki ni mane boleh percaya sangat.Macam la budak pompuan ni baik sangat.Tetibe nak diskriminasi jantina pulak dah.

Ape aku merepek ni.Hari rabu last week aku bagi laptop aku kat Mirul."Ko buat la ape yang patut Mirul asalkan laptop akak ok" - Inilah kata-kata hikmat yang aku berikan pada Mirul.


laptop yang kelihatan sangat uzur


Selepas seminggu,akhirnye Mirul telah serahkan balik laptop aku ni.Hasilnya sangat memuaskan.Thanks Mirul sebab bersihkan dan kilatkan laptop akak.Terasa malu pulak sebab keadaan habuk kat laptop ni dah macam tahap ape entah.Infiniti.Dan Hasilnya,Taaaraaaaa...


Comel tak laptop kak ton  :)

Ape-ape pon aku sangat berpuas hati dengan ape yang telah dilakukan oleh Mirul.Thank u so much.bayaran pon murah gile.20 ringgit je.Naxt time boleh buat dengan Mirul jek.Malam ni boleh tido lena...


Byebye



No comments:

Post a Comment