Sunday, April 14, 2013

Exam,,exam

Assalamualaikum,,

Exam??Dah tua pun ambik exam??

Ni exam PTD la.For sure semua oarang tau apa itu PTD.Im just try my luck eventhough dah 3 times sit for this exam.Hahahaha..Just for fun.Lepas tu dapat  dapat sit exam kat different places.Semalam aku ambik exam kat Kolej Sains Bersekutu Sultan Azlan Shah,Tg Rambutan.First time pergi Tg Rambutan.Sampai sesat-sesat noks!!.Akibat sesat-mesat aku lewat half an hour.Dah tahap lambat gile.Luckily aku sempat ambik exam ni.

Tapi ade satu bnda yang aku tak puas hati.Dah la aku lambat,sekali penjaga exam bagi aku jawab soalan Mattematik.Whattttt...Matematik is section B.Suppose aku kena jawab section A first.Cinabeng betol.Korang bayangkan aku just ambik mase 15 minutes untuk jawab 40 soalan.Dengan ketua pemeriksa yang kerek nak mati.Sepanjang pengalaman aku,if korang datang lambat time nak ambik exam ni,korang akan diberikan masa lebih sebab pemeriksa berhati perut.Mungkin kali ni nasib tak menyebelahi aku.Aku aku dapat kertas soalan,one of the penjaga exam siap cakap "awak buat dulu,nanti pukul 10 lebih saya kutip"..Seeee,,die siap bagi aku lebih mase.Tapi yang kutip kertas jawapan aku is ketua pemeriksa.Die siap cakap "saya tak kan bagi lebih mase"..Lantak ko la,aku saje buat-buat lambat nak hitamkan butir-butir diri.Ramai jugak yang lambat dan paling sedih dorang tak sempat nak ambik exam untuk section yang first.Ketua pemeriksa boleh cakap "awak lambat,itu bukan masalah saya"..Helllooo,,ko tak rugi pape pon kalo ko bagi dorang sit for exam.

One more thing,time nak jawab essay,die boleh bagi separuh peserta jawab essay BM & separuh lagi essay BI.Memang bodoh tengin sebab kitorang boleh tanye peserta yang jawab essay BI,ape tajuk essay.Puiii,,ni la first time aku pergi exam PTD yang macam ntah hape-hape.Aku pon tak paham.Memang horrible terrible.

Paling tak disangka aku jumpe ex officemate.Aaauwwww!!! sangat best.Banyak betul benda yang kitorang borak.Aku bertukar-tukar soalan dengan die.Hahahah..Time die jawab essay BI,aku jawab essay BM.Nah,hambik kau.hahahahah...

Next time dah tanak lambat lagi.hahahaha...


Byebye




No comments:

Post a Comment