Saturday, June 29, 2013

Jerebu oh Jerebu

beberapa hari lepas beberapa buah negeri di malaysia telah dilanda jerebu.at first aku x kisah pon.kat tempat aku ok jek.aku x rase pon jerebu ni boleh mengganggu gugat kesihatan aku.sangat arrogant kan.

hari isnin hari tu time aku nk pergi keje aku rase macam kelabu je mate aku.alamak mata aku makin teruk ke?lama kelamaan baru sedar yang ni adalah jerebu.sebab tu pandangan kabur.time tu rase ok lagi.dah sampai kat opis baru terase macam sakit tekak and macam tak selesa nak bernafas.OMG baru sedar betapa bahayanya jerebu.at the same time rase macam berada di alam bunian gitu.berasap gitu.eksited plak sebab jerebu.

kemuncak paling teruk time hari selasa.ipu mencatatkan 333.ni dah tahap hazardous.time ni baru rase haza oh haze,please go away...

ops ni first time blogging gune phone.more easier.sambil baring pon boleh.now everything is on ur fingers.

No comments:

Post a Comment