Saturday, May 14, 2011

Selangkah Ke Depan



Bersama suspek





Bersama ummi dan suspek


Berlandaskan peta yang di-emailkan oleh Wa,akhirnye
sampai jugak aku ke rumah dia..

Walaupon penat,tp aku puas hati sebab aku berjaya
mancari rumah die.hahahaha..

Lepas makan,kitorang bergambar dengan suspek.
Tak sempat nak sembang lame pon,tak pe aku
paham.

Destinasi ke-2 :AEON Bukit Tinggi

Kitorang tak buat ape pon kat sane.Just window
shopping jek.Kitorang makan kat Nyonya Penang.

Aku: Sprite,Keow teow tomyam
Zati: Ice Lemon tea
Ummi: Ice Lemon Tea,Keow teow goreng
Fatin: Ice Lemon,Nasi Goreng Kampung

Terima kasih ummi sebab belanje aku
dengan Zati..

Dalam perjalanan balik,kitorang menyaksikan
satu kejadian yang sangat tragis...

'Lajunye bas tu' sambil melihat side mirror.
'aah la'

Gedebum!!!
Dengan selambernye bas tu langgar kete atos,
atos langgar gen 2.Berderau darah aku.Bas tu
betul-betul sebelah aku.Nasib baik aku tak
gerak pergi lane sebelah.

Terima kasih Ya Allah kerana menyelamatkan
hamba mu ini.

Tahniah sekali lagi pada Wawa dan Najmi



2 comments:

  1. waahhhh!! nasib baik korg slamat n xde pape..
    btw thanks sgt2 sbb dtg majlis ak.. sorry kalau ada yg kurang.. i love yu muchhh!!!

    ReplyDelete
  2. i love u to wa..tak ade ape pon yang kurang.its perfect wa..(ngade nak ckp omputih)

    ReplyDelete