Sunday, May 22, 2011

Demam Nur Kasih The Movie







Stat dari 19 hb lagi jiwa aku membuak-buak nak tengok Nur Kasih..
One of member aku cakap cite ni tak best pon.Ade aku kisah??

Hari Sabtu bersamaan 17 Jamadilakhir 1432,tepat jam 5.45 pm,akhirnye aku berjaya menjadi salah seorang penonton cerite nie.

Cerita ni ok la.Ade sedih dan ade kelakar.Antara dialog yang aku suke,,

Mariam "Paksu sakit banyak ke sakit sikit?"
Paksu "Sakit sikit"
Mariam "Nasib baik sakit sikit,kalau sakit banyak,nanti meninggal macam umi"

Dalam best-best tengok cite nie,tetibe aku dengar "Allahuakhbar!!".Rupa-rupanya ade sorang budak kecik jatuh kerusi.Khusyuk sangat tengok cerite ni sampai tertido.Hahahaha..

Time last scene,tetibe skrin gelap.Aik!!! takkan dah abis.Apsal pending.Ape lagi,semua orang bising la.Konon-konon frust la.Then semua orang keluar.Yang stay hanya 5% jek.Aku pon dh berdiri kat pintu exit.Aku dok menunggu adik aku.Tetibe skrin menyala balik.Aish,ape nie..Cerita tak abis lagi la...Rupe-rupanya,td blackout.Patot la skrin gelap.

Banyak betol cabaran.Sehebat cabaran Nur Kasih The Movie.

p/s:next movie PIRATE OF CARRIBEAN!!!


3 comments:

  1. haha.. bole plak blackout kan..?? heee.. dugaan~

    ReplyDelete
  2. hehe..ade potong feel lah klu blackout tuh

    ReplyDelete
  3. wa:tu la pasal.
    SR:memang dh xde feel.last scene plak tu.hangin jek..hahaha

    ReplyDelete