Saturday, March 20, 2010

S.E.R.A.B.U.T



Aku pun tak tahu macam mana aku boleh terlepas cakap,
Aku dah buat hati dia terluka dan terguris,,
Lain kali cakap pakai otak,bukan cakap pakai kepala lutut!!,,
Kami sama-sama penat,maka emosi masing-masing tak stabil,,
Kejadian yang tak diingini tu berlaku bila kami tiba di Bukit jalil,,
Entah ape yang tak kena,aku pun tak berapa pasti,,
Tapi ape yang pasti,aku telah mengeluarkan kata-kata yang tak sedap didengar oleh halwa telinga die,,
Sambil berjalan aku cakap dengan nada yang sangat kurang ajar dan agak kuat ‘Iiissshhhh!!! Serabut ar!!!!’
Time tu ade sorang mamat ngan awek tengok je,,
Bayangkan ape perasaan die,,
Jatuh maruah die sebagai seorang lelaki bila dan seolah-olah mengherdik dan menghina dia,,
Seriously aku rasa bersalah gile,,
First time aku cakap cam tu kat die,,
Unexpected langsung,,
Sayang,,Ayu betul-betul minta maaf,,
Ayu tak ade niat nak cakap cam tu kat sayang,,
I’m really-really sorry sayang,,







1 comment:

  1. ala cian ye syg die majuk.. xpe2 ayu slow2 pujuk ye..

    p/s plz follow my blog.. baru blaja la. nanie uitm

    ReplyDelete