Sunday, October 28, 2012

Si Dia..



Fuhh,dah masuk tahun yang ke-7.Pejam celik kejap je.Bak kate orang,kalau kawen,anak dah nak masuk 3.Aku pun tak sangka yang hubungan ni boleh bertahan selama nie.Mungkin sebab perbezaan umur kami kot.Ikhlas aku katakan yang aku adalah sangat panas baran,degil,suke melawan dan sebagainya.Tapi dia ni cool & relax.Banyak kenangan aku dengan die.Sebenarnye die pon tak sangka yang die boleh tahan dengan aku.Dia siap cakap entah-entah aku calit minyak dagu kat die.Eh,camne die tahu ek??!!! (just joking).


Aku ni buruk perangai sikit.Kadang-kadang aku saje je buat perangai nak bagi die mengamuk kat aku.Tapi die boleh buat tak tahu je.Lagi die buat tak tahu,lagi darah aku menyirap jek.Satu je perangai buruk die yang aku sedikit rimas,die ni cepat cemburu buta.Sepatutnye aku yang kene cemburu kat die,tapi terbalik plak.Aku ni kene risau sebab aku dengan die macam langit dengan bumi.Aku ni ibarat Shrek dan die ibarat prince charming (charming ke??!!!)Kan ke banyak perbezaan aku dengan die kan.


Di ni tak pandai nak buat surprise.Konon-konon nak bagi aku terkezut,tapi die suke kantoikan diri sendiri.Lagi satu aku ni suke paksa-memaksa die.kalau die tak bagitau,aku akan paksa sampai die cakap.Die plak dah malas nak dengar bebelan aku,maka die akan kantoikan diri sendiri la.


Kalau makan kat luar,die suke order macam-macam,pastu makan tak habis.Macam biase,aku yang telan semua makanan die.Sebab tu la badan aku sihat walafiat sampai jadi macam Shrek.Feveret air die adalah milo ais.Sumpah nak muntah.Rasenye memang pelik.Lagi satu,die tak suke minum ais.Semua ais die buang,takpun die campak dalam cawan aku.Aku memang hantu ais.Aku suka kunyah ais.Die bukan penggemar fast food.Ni adalah pengalaman aku tak boleh nak lupe dan tak boleh nak terima.Satu hari,aku beli Subway kat tesco area Setia Alam.Die duk tengok je aku makan,pastu die boleh cakap "ayu makan ape tu?Macam makanan anjing je". Pastu die boleh buat muke selamber je.Aku dah memang hangin,pastu rase nak termuntah pun ade.Tu la kali terakhir aku makan Subway.


Ada satu perkara yang aku sedikit terkilan dengan die.Die masih belum masuk meminang aku T_T...Aku tak nak jadi andalusia la weiii.Ikutkan hati,nak je aku cari orang lain.Tapi ade ke orang yang boleh tahan dengan perangai aku seperti mana die tahan dengan perangai aku? Kalau macam tu die adalah yang terbaik untuk aku.InsyaAllah....




thank u love





No comments:

Post a Comment