Friday, January 6, 2012

my malang day




Hari ni aku bangun awal sebab aku exsited.Hari ni last keje.Esok cuti.Aku pon buat lembab la.Last-last gerak lambat gak.Baru keluar jalan besar,tetibe aku dikejutkan dengan deringan bunyi henpon.Apa lagi,aku menggagau la beg aku.Nasib baik la kete tak banyak kat atas jalan,kalau tak memang cari nahas la kan. "Alamak,sape plak kol aku nie?".Sangat suspen tau time tu..

Aku : Hello,sape ni??
Xtau: Awak,saya nie!!!
Aku: oh akk,kenape?
Xtau: Awak tak keje ke?
Aku: On the way la ni..


Kak As ni member satu opis aku.Die mengadu pasal ketidak puas hatian die pada company lama aku.Kesian die.Aku malas nak cerita panjang.Dosa besar kalau mengaibkan orang.(poyo).Akibat berbual dengan Kak As,aku drive dengan sangat lembab.Padahal dah realize yang aku ni dah terlambat.Tak pe lah,sekali-sekala.Elok je sampai kat pintu pagar,kak as pun menamatkan perbualan talipon.Akibatnye,aku masuk office 09:02 pagi ye.Ah,nasibla.Lepas setengah jam aku duk kat meje aku,tetibe aku rase pelik dengan kasut aku.Alamak!!!tapak kasut aku tercabut.Dah la dalam kete tak de kasut spare.Ni betul-betul buat aku hangin.Dah la lambat masuk,kasut plak tercabut.Time-time ni la die nak tercabut.Balik karang,aku nak campak kasut ni dalam tong hitam.



kasut aku lebih kurang camni la


Moral of the story: next time simpan kasut spare dalam kete.Selipar pon boleh








No comments:

Post a Comment