Wednesday, November 24, 2010

Sabtu dan Ahad

Sabtu:

Aku gerak dari Perak pergi ke Kl untuk menghadiri satu kursus yang macam haram jadah!!!!Nasib baik office yang tangung.Kalau nak harapkan duit aku,memang aku takkan pergi la.Macam hampeh jek. Sampai Mid dalam kol 4.00 lebih.Then aku dengan bos aku pergi melantak dekat Chicken Rice Shop.Kol 6.00,wayang bermula.Kitorang tengok cerita




HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS: PART 1


Ahad :

Kursus yang buang mase tu start kol 2.00 - 6.00 petang.Kitorang check out hotel kol 12.00 t/hari. Sampai bangunan MCA kol 1.00 lebih kot.Pastu aku bersantap dekat station kopitiam. Kol 2 aku gerak pergi dengar kursus. Mengantuk gile dan aku sempat melelapkan mate aku.Walaupun sekejap,tapi kira ok la kan.Dalam kol 5 lebih,aku chow dulu.Aku dah tak tahan dengan dorang memekak dan membebel.Pastu gi bersantap lagi dekat station kopitiam.Lepas bersantap,aku pergi KLCC. Aku pergi tengok movie. aku layan 2 cerite sekaligus.Aku tengok cerita



ADELE : RISE OF THE MUMMY




UNSTOPPABLE

Kesimpulan untuk semua cerita yang aku tengok ni kire best la.Tak rugi kalau tengok pon.


No comments:

Post a Comment