Tuesday, November 9, 2010

Realiti

Cam poyo jek post aku yang sebelum ni kan...hahahahahaha..itu adalah words untuk menenangkan diri ini.Langkah yang drastik.Ye ke???

Tunang??Kawen??i'm sorry.Belom masenye lagi.Even kawan-kawan aku ramai yang dah kawen,ah lantak la dorang.I'm still young.

'Ayu ni kedekut la'... kedekut ke aku nie?Rasenye tak..Aku pemurah..Tak percaya??Percaya la.Ini adalah realiti.Kalau aku kedekut pun,bersebab.Takkan la aku nak pergi perabih duit dekat kawan2 atau orang yang tak de ape-ape hubungan dengan aku kan.Kalau die tu ade hubungan dengan aku ke,family aku ke,Bf aku ke,laki aku ke,,,boleh la..Kalau setakat gitu-gitu jek,dan aku pon tak tau perasaan die kat aku,wat pe kan..

Ish...ape aku meepek meraban nie??Aku pon tak tau.Hahahahaha....

Klang+Dengkil..here i come dis Sunday.....

No comments:

Post a Comment