Friday, January 1, 2010

P.R.E.V.I.E.W 2.0.0.9

Banyak benda terjadi sepanjang 2009 ni.
Antaranya aku telah berhijrah dari campus Bandar Melaka ke campus Shah Alam.
Aku dapat roommate baru yang sangat baik.
Nama die Ana.
Aku suke kawan ngan die.
Die baik sangat.
She is humble person.
Pastu aku jumpe balik kawan aku wa2.
Sepanjang aku kat Shah Alam.
Wa banyak tolong aku.
Hari aku banyak dihabiskan dengan die.Hehehehe..
Selain tu kat aku dapat kawan-kawan baru kat campus Shah Alam.
All of them are nice person.

Selain tu,aku juga rase dekat ngan heri.

Sebab boleh dikatakan aku memang kerap jumpe die 

Bile duk kat campus baru,suasana pun baru gak la.

Not bad.
Aku seronok duk sana.
Tak pening kepala.
Tak macam kat Melaka,hari-hari aku nak balik.
Homesick gile.
Kat Shah Alam tak rase sangat sebab rumah aku pun dekat je ngan Shah Alam.
Fun gile duk sane.
Result pon fun gak la.
Terlupe plak.

Cidot ngan Yani pon ikut jejak langkah aku transfer gi Shah Alam.
Dorang tu housemate aku kat Melaka.

Aku kat Shah Alam 1 sem je.

Pas tu aku praktkal kat Perak.
Senang..
Cukup time,aku balik lunch kat umah je.
Tak payah pikir umah sewa,duit tak cukup la and what ever..
Pas tu minyak kete sentiasa penuh sebab aku g praktkal naik kete tu.Hahahahaha..

Senang tol hidup aku.
Teruk gile.
Rubbish!!!!

Tu je la yang aku nak carotkan.

Korang jangan seronok sangat nak celebrate New Year ye.
Ok la..
Esok aku sambung ag k!!!

myspace layouts

No comments:

Post a Comment