Thursday, January 14, 2010

memori daun pisang...



AHMAD ARSYAD bersama budak comel




Sepanjang aku hidup selama 24 tahun nie, belom pernah aku alami kejadian seteruk ini.
Aku telah ditipu dan dipermainkan dengan seteruk-teruknya!!!!!
Akhirnye aku terkena jugak.
Gerangan manusia yang mengenakan aku tu adalah AHMAD ARSYAD.
Gara-gara perbuatan die yang tidak berhemah tue,aku dah nak padam dah contact no die.
Dah la aku memang tak ingat no die tu.
Memang elok la kan.
Pastu,aku nak buang contact die kat email aku,friendster ngan facebook die.
Bukan setakat tu je,aku nak block die kat facebook.
Biar die tak bleh nak view profile aku.
Baru padan muka die.
Tapi disebabkan aku punye broadband tak leh pakai,aku terpaksa membantutkan cita-cita aku tue.

Terima kasih Ya Allah,,
Akhrnya malam semalam aku telah mendapat mandapat jawapan yang tepat dan jitu dari mulut die. Rupa-rupanye,,die nak membalas dendam dekat aku!!!!!

Tapi aku tak salahkan die pon. Memang aku yang salah.
Sape suruh aku pegi buat jahat kat die. Kan aku dah kena.
Tipah tertipu bang!!!!!
Niat die baik.
Dia nak aku sedar atas perbuatan aku.
Sekarang aku dah sedar.
Aku pon dah menyesal.


Terima kasih Ahmad Arsyad




No comments:

Post a Comment