Friday, January 2, 2015

Company Annual Dinner 2014

Assalamualaikum,,


Actually post ni macam dah basi sebab last year punye cerita. Hahaha.. Last year merupakan tahun ketiga aku attend annual dinner company. Dinner kat company aku ni tak segah macam company lain. Pekerja pun tak ramai, so kitorang buat biase-biase je.

Tema dinner kali ni Green & White. Abaikan layout kat belakang yang macam siot tu. Layout ni hotel yang provide. Bukan free, tapi berbayar hokey.

Nah layankan la picture aku yang menggedik ni.




Perasan tak ade budak kecik yang tengah sibuk tarik baju KJ, tu anak KJ







Aku senyum macam kerang busuk sebab no aku naik untuk lucky draw!!!






my gossip girls





Officemate. Hensem kan mamat sebelah aku tu. hahaha..






Anak KJ merangkop boypren kecik






Prince of the night merangkap best worker.





BFF yang tak berapa nak BFF











No comments:

Post a Comment