Sunday, April 15, 2012

Im Back!!


Wow,hampir 2 bulan aku tak ber'blog'.Laptop aku ade problem,then terpaksa duk diam-diam.Dalam masa 2 bulan ni,banyak benda terjadi.

Cuti Sem 
Sekarang ni semua adik2 aku ade kat umah.Maka rumah menjadi sedikit kecoh dengan kehadiran makhluk halus tu.2 bulan beb aku kene mengadap makhluk halus tu.Huh,tak sanggup rasanye.Bulan 6 ni baru mereka akan dihantar ke tempat pertapaan mereka.Nak dimulakan cerita,beberapa minggu selepas adik2 aku balik,aku dengan baik hatinye telah mengofer kan diri untuk belanje 1 family aku kuar makan.Maka kami sekeluarga pon keluar makan.Destinasi yang dituju adalah di D'Muara.Memang hampeh makanan kat sane.Mahal nak mati!!Kalau sedap xpe,ni langsung tak sedap.Aku pon boleh masak camtu.Pengajaran,next time dah tak nak makan kat sane lagi..

Ridzhan
Ni die one of my officemate.Budak ni plak satu hal.Dah la banyak menyusahkan aku.Lately nie,die banyak buat hal.Die buat office tu macam bapak die yang punye.Cuti & balik sesuka hati.Last week aku gaduh dengan die.Akibat pergaduhan tu,aku takut die calarkan kereta aku..Hahahaaha..

Perkahwinan
Ni yang paling buat aku stress nie..Kawan2 sume dah kawen,yang dah ade anak..aku???Tak pe,ade hikmahnye aku kwen lambat.Mungkin atas faktor aku belom bersedia,tu yang lambat kahwen tu.. 




Ni je la kejadian yang aku mampu tulis..Sebenarnye aku dah malas nak tulih..


















No comments:

Post a Comment