Friday, May 28, 2010

konvokesyen universiti teknologi MARA




26 Mei 2010 bersamaan hari Rabu,
aku telah mendapat segulung ijazah.
Setelah 2 tahun aku berusaha akhirnya
aku telah dapat menggenggam segulung ijazah.

Sepanjang 2 tahun,banyak cabaran
yang aku terpaksa aku hadapi.
Aku terpaksa menjadi orang nomad
yang berpindah randah.
Dari UiTM Kampus Bandar Melaka,
aku berpindah ke UiTM Shah Alam.

Aku mengambil risiko yang sangat
besar apabila aku membuat
keputusan untuk berpindah ke UiTM Shah Alam.
Nak pindah ke UiTM Shah Alam bukan senang.
Banyak benda yang aku kena buat.
Semua ‘plan’ aku berjalan dengan lancer.
Hehehehehe…

Satu semester berada di Shah Alam
buatkan aku lebih dewasa.
Banyak benda yang aku kene tempuh semasa berada di sana.
Aku Berjaya mengharungi dugaan itu..
Alhamdulillah…




No comments:

Post a Comment