Wednesday, December 30, 2009

'soalan bodoh'

1. kalau anda jadi orang termiskin didunia?
*_* aku pasrah jek
myspace layouts


2. kalau anda jadi orang yang terpandai di dunia?
*_* mesti la aku suke!!
myspace layouts


3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
*_* iishh..tak nak la.nanti bumi tak terima.


myspace layouts



4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?
*_* ade aku kisah!!!!
myspace layouts


5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda?
*_* aku pasrah dan redha je.
myspace layouts


6. kalau tiada lagi hari esok?
*_* maknanye aku dah mati
myspace layouts


7. kalau orang yang anda suke berada didepan anda ?
*_* tersipu-sipu malu..
myspace layouts


8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
*_* sebelum aku makan,aku suruh pengacara tu makan dulu.


myspace layouts

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
*_* diorang pegi jalan tingalkan aku la tue
myspace layouts

10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
*_* aku tak minat artis


myspace layouts

11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
*_* tak de kot


myspace layouts

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?
*_* kambang idung aku

myspace layouts

13. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
*_* harap-harap benda tu tak jadi

myspace layouts

14. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
*_* rela je la

myspace layouts

15. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
*_* aku peduli hape.aku punye suke la..

myspace layouts

No comments:

Post a Comment